fredag 30 november 2012

Jag är frisk

Jag är frisk från min puss-sjuka, eller i alla fall så pass frisk att jag kan träna igen. Men tröttheten den finns där, vilket den kan göra i flera månader efter. Det viktigaste är i alla fall att jag kan träna igen, om än inte alls lika bra som innan..

Annars så stör jag mig på mig själv för några år sedan, att jag klagade på mitt utseende så mycket. Jag var ju för i tusan vacker och så verkligen bra ut. Men det verkar ju inte jag ha förstått riktigt och det stör mig. Det måste ha varit den vackraste perioden i mitt liv och det stör mig ännu mer!
Men till veckan ska jag klippa mig och då blir det kort!

Annars har jag praktik i Skellefteå på Kaplanskolan, funkar bra och är intressant.
Dans ikväll
30-årsfest imorgon :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar