söndag 17 juni 2012

Äntligen

Just nu är jag sådär fruktansvärt förväntansfull och i extas inför vad som komma skall. Helgen har spenderats på Rönnskär med min älskling och hans familj. Där även midsommar skall firas på fredag :)

Vet inte riktigt om jag ska erkänna detta, men jag lyssnar på goa dansband och pirrar i magen för att jag inser att Öland är nära nu. Om 9 dagar tar jag semester och då åker vi mot denna ö också. Det kommer bli en hel vecka av dans och mys. Efter det är jag ledig fem underbara dagar till. Så fantastiskt med din absolut första betalda semester. Det kallas LYX.

Sedan kommer PDOL som nog kommer bli ganska grymt. Iza och Zandra kommer också upp till detta spektakel.
I augusti kommer Sannex till Skellefteå och vi ska även åka till Stockholm och hälsa på Cilla.
I september börjar jag förhoppningsvis skolan.

Mitt liv är BRA! Äntligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar