onsdag 11 juli 2012

Semester 2012

Oj, vart ska jag börja i denna händelserika period. Var verkligen ett tag sen jag skrev sist och mycket har hänt, fast egentligen ingenting.

Har jobbat på som vanligt, men tillslut fick jag ändå min älskade semester. Vilket för mig innebar en helt underbar vecka på Öland som började den 29 juni med tåg från Älvsbyn. Dagen efter hämtade mina älskade vänner upp mig på stationen i Kalmar, svettig och helt förväntansfull inför veckan.
Vilken skulle visa sig bli helt underbar och alldelesalldeles svettig. Vädret bjöd ju verkligen upp till dans. Sol, bad och volleyboll vareviga dag. HELT fantastiskt. Brännan jobbades på, mumma! Sedan dans på kvällarna. Åååh, jag längtar VERKLIGEN tillbaka. Vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna fantastiska vecka, annat än helt otroligt underbar!

Min semester fortsatte då vi kom hem med en trerätters middag med min älskade. Eftersom att jag råkades gå och vinna vår lilla tävling. Nio kilo lättare och med 0.4% vann jag. Marginalerna fanns på min sida :) Annars har vi mest bara slappat och hängt på stan. Och i båten. Eftersom att norrland faktiskt förvånandsvärt bjöd på en solig dag. Annars har det bara bjudit på dålig väder, inte OK! Nu, två kilo mer är min fina semester över. Och jag längtar redan efter min älskade Tobbe, en halvtimma senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar