tisdag 2 oktober 2012

Trött

Trött som en gnu, kanske för att det är tisdag? Har tvättat mest hela kvällen och sett TV. Annars idag började skolan klockan åtta och slutade fem så det är kanske inte så konstigt att jag är trötter. Självklart har jag hunnit med träning också, icket att förglömma.

Annars hade vi en fin helg, jag och min andra hälft. Var ju meningen att jag skulle ha finsittning i lördags, men lokalen var bokad i linköping så där var maten och allt vi skulle ha. Halv sju fick vi veta detta, en halvtimma innan vi skulle börja. Så det var bara att åka till generalandreas istället och ha en fulfest istället. Där var vi dock inte länge, för jag svirade fort om och åkte på filmkväll.

I helgen blir det dans och ett besök i hembyn. Jag längtar lite.

Näää, nu ska jag ska ta mitt onda huvud och hämta tvätten. Sen är det raka vägen i säng.

Och en sak till, jag längtar efter min älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar