tisdag 25 september 2012

Fyra koppar kaffe senare

Så sitter jag här, var hundra år sedan jag skrev sist. Men saker händer så fort och hela tiden här. Hunnit bli höst har det också hunnit. Och jag som älskar hösten, jag trivs minst sagt.
Och det som är så himla fantastiskt med hösten just i år är att jag kan känna lite känslor från denna tiden förra året, den alldeles pirriga och fantastisk härliga tiden. I år är det mest känslor över hur glad jag är att ha honom, personen som gjorde mig pirrig, i livet. Jag är så lycklig och blir alldeles varm i kroppen av att tänka på honom.

Annars så händer här mycket. Har hunnit skriva tenta och den gick förhoppningsvis bra. Hunnit nollas lite och hunnit vara till Ö-vik och dansat.
Jaa, det är bra här. Men jag funderar rätt mycket om om det är lärare jag vill bli. Ett år ska jag i alla fall gå här.

Imorgon är det tenta igen, och idag har jag hunnit dricka fyra koppar kaffe, äta en bulle och pluggat sönder ögonen. Så nu är det dags för en prommis med världens bästa Jennie för att sedan fortsätta plugga en timma innan sängen lockar. För trött, det lovar jag att jag är.

Uppsala helgen som var levererade verkligen sjukt bra. Karin och Johan var bra värdar. Vi dansade, åt massa god mat, hängde på stan, drack gott, åt godis, myste med massa ljus i mörkret, spelade spel, SKRATTADE och bara hade det allmänt sjukt mysigt och trevligt. Åååh, så himla bra.

I december åker vi till Stockholm igen, denna gången för att kryssa :)
Nu ska jag gå ut i vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar