torsdag 19 augusti 2010

Jag älskar mitt meningslösa liv

Oj, andra dagen har gått på skolan. Det har varit en grym dag med massvis med skratt och många fina nya möten. Jag älskar verkligen stället och allt folk här. Jag älskar att jag ska bo här i ett år. Dock vill inte internet hänga med, så därför får ni inga bilder från mitt rum. Senare kanske jag finner ett bättre internet ställe, men inte just nu :)

På lördag ska jag spela matcher, grymt spännande och är grymt nervös. Sen om en vecka börjar vi bugga och vi har faktiskt lyckats få med oss några fler som vill börja, detta är ju fantastiskt.

Imorgon ska vi handla för helgen, göra tacos på kvällen och sitta på ett café.
Lördag är det handboll för min del, på kvällen blir det hemafton.
Söndag är det paltdag som gäller, grymt!

Nu ska jag lyssna på lite musik och sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar