onsdag 18 augusti 2010

Skolan har börjat

Livet på folkhögskolan har börjat och jag gillare faktiskt. I alla fall det första jag har sett av stället. Det är en mycket vacker gård vi bor på och i ett väldigt fint hus.
Det enda som kunde ha varit bättre är mottagningen på telefonen och internet åtkomsten. Nåja, efter ett tag vänjer jag mig nog vid att inte kunna hänga med så mycket i världen.

Många fina människor finns runtomkring så jag kommer nog trivas som fisken i vattnet. Det är grymt många nya intryck just nu, är grymt trött. Och vi äter hela tiden, så hungrig kommer jag nog aldrig vara på detta ställe. Snart är det vandring och det spöregnar. Grattis till mig som glömt löparskorna i göteborg hos Emelie.
Blev en runda idag på morron, med mina inneskor. Vilket suger.

Nu finns lasse vid min sida och det är fantastiskt! Hans skivor finns även på min hylla, det är vackert! Bilder på rum och sånt kommer senare. Dags att göra sig klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar