torsdag 26 augusti 2010


Lycka är väl att kunna ta det lugnt, så lugnt att till och med vila känns som en påfrestning? :)

Dags för en uppdatering tycker jag. Igår var en sjukt dålig dag, skönt att man då kan spela handboll och sen löser det sig!
Annars är det bra här, nästan för bra om jag får säga det själv.
Idag på lektionen tycke våran lärare att vi skulle gå ut och gå istället för att jobba, så vi gick ut till skogen och kollade på naturen. Är det jobbigt att gå på hjälmared?
Mjaa, inte allt för jobbigt.

I helgen ska jag dra till Götet, fika och träffa lisa. Tillsammans men mina fina vänner från skolan.
PÅ söndag börjar jag bugga, fantastiskt roligt!
Imorgon kommer jag vara med i PT, läs då ;)

Dags att se fångarna och sedan avsluta kvällen i kapellet, MYSIGT!

Jag saknar er där hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar