onsdag 10 augusti 2011

Det här med att välja

Denna sommar är snart över och den kan i princip sammanfattas som en av de mest tjorviga sommrar i mitt liv. Från att ha två jobb, ett sommarjobb och ett fast, till att inte ha något, till att ha ett jobb i Piteå och en lägenhet i Alingsås.
Så har vi kommit fram till hösten och jag måste på riktigt välja vart jag ska spendera det kommande året.

Mitt inre skriker verkligen ALINGSÅS hur högt som helst. Men en sak håller mig kvar, en sak som är så fantastisk men som jag inte riktigt vet vart jag har.
Så jag är i valet och kvalet, jag söker jobb i Alingsås. Det gör jag verkligen. Ringer och ringer, skickar CV:n och gör allt.
Nu har jag kommit till det stadiet att jag tänker att om jag får ett jobb i Alingsås så är det meningen att jag ska flytta. Då är det verkligen så och då rör jag på fläsket ner mot Alingsås och bosätter mig där i minst ett år till. Sen får vi se vad nästa höst bjuder på.
Jag hoppas att jag snart vet vart jag har saker och ting.

Jag hoppas att det blir så bra det kan bli. Jag vill verkligen bli sambo med Linda, jag tror vi hade rockat tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar