onsdag 2 maj 2012

Fin helg

Jag har haft en fin helg, mys och fest i Linköping. Det var sommar där, blommorna hade kommit fram och de spelade beach volley i sanden utomhus. Vi åt grillbuffé på uteservering och gick utan jacka på kvällarna. Det var sol och vi shoppade. Vi dansade lite och drack vin. Pratade engelska och träffade nya människor. Tog en promenad och åt Thai-mat! Kom hem klockan åtta och sov tre timmar. Bra helg - må jag säga!

På söndagen anlände jag till Tobbe i skell. Det var mysiga två dagar där nere. Vi firade valborg och bara myste allmänt. Besökte staden och käkade lunch. Och jaa, myste igen. Han fick för sig att hela gårdagen kittla sönder mig - jag tror han lyckades.

Och idag, idag började jag jobba på parken i stan. Gudomligt att ha något att göra, så fantastiskt! Och dessutom fyller min älskade Tove 22 år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar