söndag 13 maj 2012

Just ja, jag hade ju en blogg också! Meeen jag jobbar, pluggar och tränar som en galning, så jag har inte mycket tid över. Och den jag har över spenderar jag i stillsamt läge framför TV:n. Nu förstår jag verkligen detta med att sova länge på helgerna, Tobbe har äntligen fått mig att sova till 11. Eller var det kanske veckorna som plötsligt blev jobbiga?

Mycket har hänt på liten tid! Vi har fått nya grannar här i Böle, tydligen en barnfamilj från södra sverige. Jag hinner då inte med i alla svängar. Handbollsträningarna har börjat om igen, fast nu bara fys. Även fast jag inte kommer spela nästa år, så tränar jag nu iaf. Jag och Tobbe har haft fem månader tillsammans, tänk vad tiden går fort. Har haft en alleles fantastisk helg med mina fina vänner i Skell. Dansade så klart i fredags i Umeå. Festade igår, mycket trevligt.

Nu jobbar jag två och en halv dag, sedan är det lååång helg. Och den spenderas med min älskade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar