måndag 13 februari 2012

Bölefamiljen

Det har minst sagt varit en jobbig vecka, veckan som var. Det har slagit hårt mot alla i vår lilla Bölefamilj, bortgången. Träffade min älskade Tove igår, Charlotta och Rikard också. Så skönt, så fantastiskt skönt det var att krama dem. Att bara sitta och prata, att gråta och skratta. Att bara vara och finnas till. Det var nog det bästa i veckan, att träffa de underbara människorna.

Tänk att något så hemskt ska hända, innan man inser hur mycket man älskar varandra. Det är galet!

Annars har helgen varit lugn, har inte haft någon energi till att göra speciellt utsvävade saker. Men försökte iaf åka på dans på lördagen, varken jag eller Tobbe tyckte att det var speciellt mkt att hurra för. Så vi åkte hem och somnade fort och skönt. Vart tog all min energi vägen egentligen?

Imorgon ska jag hänga med Hanna, vi ska kolla in utbildningsmässan och sedan ska jag färga mitt äckliga hår. Efter det är det handboll och plugg som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar