måndag 6 februari 2012

Öviksmaran

Jag är hemma igen och jag må då säga att det borde vara förbjudet att sitta ensam och plugga efter en sånhär underbart mysig helg. Men om sanningen ska fram så har jag inte ens börjat plugga än, motivationen finns inte där idag. Även fast jag vet att jag måstemåste plugga, för imorgon ska mitt arbete vara inne. Lunch först, sedan plugg och sedan skottning och middag.

Nåväl, helgen har varit helt fantastisk. Dansmara i Övik, vilket betyder 16 timmars dans på två dagar. Det känns i vader må jag säga. Men så värt, så värt. Och inte nog med att det var fint folk där, jag åkte ju dit med fantastiskt folk också. Jag verkligen älskar vårat lilla gäng.

En underbar helg, nu ska jag bara försöka överleva veckan och sedan är det helg igen. det värsta är att det bara är MÅNDAG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar