tisdag 21 februari 2012

Berg- och dalbana

Dagarna bara går och går och jag hinner inte riktigt med i svängarna. Om en vecka är det mars, vart tog egentligen tiden vägen?
Den senaste veckan har jag levt i någon sorts berg och dalbana av känslor. Det är känslor av olika slag, både bra och dåliga. Jag har den mesta av tiden saknat älskade vänner i Alingsås och den underbara tiden vi hade där och då. Någon dag önskar jag att den kommer tillbaka.
Annars så kommer jag få träffa Sindi om en månad, jag kan knappt vänta till den dagen.

Mest av allt längtar jag faktiskt tills handbollssäsongen är över. ska bli skönt att lägga skorna på hyllan och denna gången ska jag faktiskt göra det på riktigt. För till hösten ska inte jag befinna mig i Piteå, det är det enda som är bestämt om hösten.

Det är helg snart, en konstig helg faktiskt. Det är begravning på fredag. Sen åker jag till Skellefteå, för att ha någon att vara med. Familjen jobbar eller åker bort. Vill inte vara ensam, så skellefteå är ett fint alternativ. På lördag ska vi spela spel och se mello. Sedan har jag match i Härnösand. I skellefteå stannar jag tills på onsdag. Ska bli så skönt!

Planerar du för att leva, eller lever du för att planera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar