fredag 2 mars 2012

Mycket händer

Jag har ännu en gång vigt mitt liv åt plugg, dagarna i ända sitter jag vid bordet böjd över en hög böcker. Det är ett stort mysterium hur jag inte kunnat få krokig rygg än. Men som Tove säger:
Tänk på mig, jag ska gå med en fet lagbok på ryggen i fem år. Får inte jag krokig rygg då så får ingen det.
Det kan nog ligga något i det hon säger, så jag ska nog inte klaga.

Så vad har egentligen hänt den senaste veckan. Ganska mycket faktiskt. Det är redan fredag, igår hade jag tisdag. Hjälp, tiden går fort.
För en vecka sedan var vi på bergravning, den var mycket mycket fin!
Sedan åkte jag till Skellefte och spenderade tiden med min finaste, vi tog det mest lugnt. Jag åkte till Härnösand på söndagen och förlorade seriefinalen. Kom sen hem till Tobbe, där möttes jag av en sprakande brasa och kvällsfika.
Måndagen bestod av plugg och senare på kvällen dans och fika. Och tisdagen bestod av att Tobbe fyllde år och vi gick på hockey, fick se HV71 ännu en gång förlora mot Skellefteå...

Annars har jag mest tränat sen jag kom hem och varit på skolan. Och ikväll är det dans :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar