måndag 26 mars 2012

Gävle 2012 It was

Enda anledningen till att jag orkat vara vaken ända sedan klockan två idag är att jag lever på minnen från helgen som varit och som varit så sjukt underbar!

Innan det är dags för sängen, tänkte jag att jag skulle ta och berätta om min helg i Gävle. Den började på bästa möjliga sätt med ett telefonsamtal från min älskade Tove som varade från skellefteå till Ö-vik, vilket är två och en halv timma ungefär!
Sedan fortsatte helgen som den började, sjukt bra. Med massor med fina danser, fint väder, gröna gräsmattor, underbara människor, skratt och en hel del mys.

Bästa kvällen av de alla var gårkvällen, då jag äntligen fick dansa till mitt älskade Sannex. Det var lycka rakt igenom. Underbara danser och show från scenen. Som när sångaren ställde sig på en stege och började leka Björn Ranelid eller när Expanders spelade "Som en riktig man" och medlemmarna i sannex klädde ut sig till en norrbottning. Det är ju bara helt UNDERBART! Det var längesen jag skrattade så hysteriskt som jag gjorde igår.
Jag och Tobbe var sedan vakna hela bilfärden och fick se solen gå upp och alla arbetare börja åka på jobbet. Klockan 07.00 fick vi äntligen somna och det gjorde vi gott. Till klockan 14.00 idag.

Låtar som kommer minnas denna underbara helg är
Sean den store banan
Som en riktig man
Ett gott nytt jul

I övrigt så går jag skola i veckan och jag och tobbe har börjat tävla. Den som äter något onyttigt innan Öland ska bjuda den andre på en fet tre-rätters! Kan bli intressant!

Sussa vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar