torsdag 8 mars 2012

Sjukling

Det jag så länge har gått och väntat på har hänt, jag har blivit sjuk. Nu kanske inte det är något som gör att världen går under precis, men grejen är den att jag inte har tid att vara sjuk. Jag har dock i en veckas tid varit så trött så att jag nästan inte orkat vara vaken en hel dag. Det enda braiga med att äntligen bli sjuk, är att jag kanske orkar vara vaken en dag när jag väl blir frisk!

Jag tror att jag är klar med mitt arbete som ska in imorgon och det känns ju finemang kan jag lova. Har även hunnit vara ett tag på gymmet idag, sprang 3 KM. Och det var efter det som jag blev sjukare. SMART! Så jag tog typ helg NU, känner att jag ska lägga mig på soffan, under en filt och längta till helgen.
Då får jag äntligen träffa min finaste igen. Vi ska köra skoter, bada, bowla och mysa. Se hockey, inte att glömma för allt i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar