söndag 18 mars 2012

Bra dagar

Jag är äntligen frisk, det tog bara en och en halv vecka. Och helgen har som vanligt varit megabra! Jag är ganska bortskämd med bra helger.

Men veckan, den har varit fruktansvärd. Dels för att jag vart sjuk och äcklig och dels för att jag haft jobbpanik och inte orkat sitta hemma och bara ha några få kronor som jag får när jag pluggar. Med andra ord, studiebidraget. Så jag har verkligen kämpat när jag orkat förra veckan och ringt på ganska många jobb. Ska även gå med ett CV till Frösunda i Skellefteå efter nästa helg, är nämligen där på måndag och tisdag också. Så det blir nice.

Annars så har jag äntligen idag kunnat träna, både sprungit 4 KM och åkt till gymmet. Började morgonen med att säga hejdå till Tobbe som åkte hem för att köra skoter. Själv åkte jag och Sanna till hennes stuga med hennes föräldrar. Där hade vi lite picknick och satt och myste i solen. När vi kom hem somnade vi framför skidor och sedan stack jag ut på en runda i solen. Det var grymt nice och jag orkade mer än jag trodde att jag skulle göra.

Vi drack vin hos Blobb i fredags och myste på stan och dansade igår. Såg även vår sista match för i år som vi som tur var vann.
En bra helg med andra ord. Jag gillar det!

I veckan ska jag plugga, träna och packa. På torsdag åker jag till Skellefteå och på fredag till Gävle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar