tisdag 6 mars 2012

6 mars

Idag skrev jag klart mitt Sociologiarbete, känns bra att ha det klart tre dagar innan. Nu är det bara det sista kvar, alltså kolla igenom det så att det ser bra ut.
I övrigt har jag varit ute med Tuva på skoterspåren, sett lite TV, tränat på gymmet och spelat handboll idag. Dagen har varit så grymt lång, jag längtar till sängen!

I lördags hade vi den efterlängtade dansfesten här i Piteå. Så grymt roligt, jag var nästan lite rädd att det inte skulle bli som vi hade tänkt oss. Men gaaalet så bra det blev. Dans långt in på småtimmarna och sedan kunna gå och somna direkt i sängen bredvid den person jag tycker om som massors!

På fredag sticker jag till Skellefteå igen - OVANLIGT! Vi ska ha nån slags av foxkväll på kvällen. Åker väl mest dit för att vara social, kommer nog bli asnice.
På lördag firar jag och Tobbe 3 månader med varandra. Det blir väl nåt slags av tittande på hockey och sedan käka middag och se lite tv. Tror det kommer bli bra!

Och om två veckor åker vi till Gävle och jag får träffa min underbara Sindi!

Och ett stort grattis till min Agnes som fyller 20 år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar