måndag 23 april 2012

Jag är inte bitter längre, bara förväntansfull

Mitt enorma gnäll över att ha både för lite och för mycket att göra har till viss del gått om. För det första ringde Sanna och frågade lite om Linköping om skjuts och lite sånt. Då insåg jag att det faktiskt kommer en tordag och att vi faktiskt kommer åka.
Och för det andra har jag kollat på bilder från sommaren och inser att den kommer fortare än väntat och att jag dessutom längtar mer än någonsin!

Jag förväntar mig att ha en fantastisk sommar, det har jag aldrig vågat göra förr. Det kan både vara på gott och ont, men just nu tänker jag att det är på gott.
Midsommar är planterat att fira på Rönnskär med min älskade och kanske min andra halva Sindi och pojkvän. Öland kommer hastigt helgen efter, förhoppningsvis kommer solen fortsätta lysa. Eftersom att den ska lysa på midsommar också! Innan detta ska jag jobba häcken av mig, fysträna med handbollen, mysa på nån fin gräsmatta i solnedgången med underbara vänner, finnas vid vattnet, plantera blommor, klippa gräs och sedan kommer Öland. Efter Öland har jag som plan att fortsätta plantera blommor, klippa gräs, besöka Alingsås, åka på trästocks, åka på PDOL, titta på solnedgången, spela volleyboll och bada. Jaa, sådant som hör sommaren till. Och sådant man kan göra, trots att man jobbar i 5 mån under sommaren.

Nu tar jag min sommar och beger mig mot Hanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar