onsdag 4 april 2012

Om att ändå sakna

Jag skojade bara, det gör visst lite ont att kolla tillbaka på minnerna! Men det är ju bra, för om man saknar så vet man ju att man haft något bra!

Annars så åker vi till Gråträsk imorgon för att fira påsken. Så sjukt mkt jag haft att göra i veckan, det var längesen. Känns fint att vara dödstrött på kvällarna igen då jag ska sova. Från och med påsk och två veckor framåt har jag att göra.
Ska jobba på kappa tre dagar nästa vecka, plus skola och en hög med plugg. Veckan efter blir det kappa igen, lämna in arbete, gå skola två dagar och lämna in ett till arbete. Jag längtar tills inlämningsperioden är över. Då ska jag fira så det står härliga till.
Förövrigt har jag sökt till högskolan nu, det blev idrottslärare och journalist som blev alternativen. I tre olika städer, med Umeå som första alternativ. Det blir nog bra med vad som än händer detta!

Jag längtar till imorgon nu, då får jag äntligen träffa min älskling igen. Det är det bästa med helgerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar