fredag 16 september 2011

Lever av minnen från lyckliga dagar

Idag vaknade jag med inställningen att jag är motiverad till livet, det kommer bli en fantastisk dag, en underbar helg och solen skiner. Ska försöka hålla den inställningen hela dagen, tror faktiskt att det kan funka, idag känner jag mig taggad på livet.

Dessutom har jag underbara människor runt mig i alla delar av landet och olika delar av världen. Jag är tacksam och otroligt glad för alla de underbara minnen jag har från alla lyckliga dagar på hjälmared, alla underbara sommrar jag haft, allt fint jag gjort med handbollen. Ja, jag har så sjukt många minnen från lyckliga dagar.

Så idag gott folk, är jag motiverad och tacksam för livet. Allt litet som finns, alla fina människor, helgen som är kommen, handbollen som jag får spela, alla som jag får krama och solen som får skina.
Jag är tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar