söndag 25 september 2011

Utan dina andetag

Var ett tag sen jag skrev något vettigt här, inte heller idag blir det något vettigt...eller?

Det händer både lite och mycket i mitt liv just nu. För det mesta på dagarna tränar jag, lagar middag, städar, tränar igen, söker lite jobb, saknar och T Ä N K E R!
Om en vecka har vi seriepremiär med handbollen, kommer bli grymt nice att börja spela match igen. Derby mot Strömnäs, var ett tag sen jag spelade ett derby om man säger så.

På torsdag har jag den stora turen att få åka till Alingsås för att vara med på kamratmöte och hänga på underbara Hjälmared. Kan det bli mer fantastiskt?
Men innan det ska jag imorgon göra egna köttbullar och träna. På tisdag träna, ringa massa jobbiga samtal, laga middag i form av något fiskaktigt och sedan träna igen. På onsdag packa ner lite kläder och sedan träna. För att också hinna kolla på underbara Bonde Söker Fru!

Utöver detta så söker jag flertalet jobb varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar