tisdag 27 december 2011

God jul och gott nytt år!

Julen var bra, den bästa julen på mycket länge. Jag jobbade fram till halv tre och det gick bra. Sedan kom farmor när jag också kom hem, vi åt och skrattade, myste och öppnade julklappar. Den bästa julklappen var Tobias som kom senare på kvällen, det gjorde liksom julen ännu bättre. Vi sparkade med Agnes genom byn och avslutade hos Emelie med skratt och prat. Mysigare jul får jag leta efter, men glad är jag för denna fina jul. Tack!

Julklapparna jag fick öppna var också av bästa slag. En fin karaff som var lila, fina tekoppar med tillhörande tekanna, ett spel, vinglas, steksaker, gymhandskar, pengar och en roman som handlar om att våga leva sina innersta drömmar - känns som gjord för mig.
Imorgon ska jag och Tobbe ge våra julklappar till varandra, en kväll i Skelleftekraft arena. Skellefteå möter nämligen mitt lag - HV71. Kan bli krig imorgon!

Sen spenderar jag mina sista dagar på 2011 i Älvsbyn på läger. Ska bli mysigt och bra, jag längtar!
Nu kommer snart hela skaran av underbara barndomsvänner med familjer hit på middag. Jag lever bara i myskänslor, lever det liv som blev och njuter av det liv som är!

Gott nytt år :D

1 kommentar:

  1. Härligt att höra du hade en så mysig jul Elina. Hoppas ni får enna riktigt fina dagar på lägret nu. Gott nytt år, pussar!

    SvaraRadera