söndag 18 december 2011

Juletider

Om en vecka är det julafton och för första gången i livet längtar jag till den dagen. Ska bli så mysigt att bara vara och hänga lite med familjen. Och allt som händer där runtom är ju också fantastiskt.
På juldagen blir det nog mest mys och film, annandagen blir det lilla julafton, dagen efter åker jag till Umeå för att träffa fina Julia, dagen efter den är det hockey Skellefteå - HV71. Och sen börjar livskraft. Helt sjukt fantastiskt. Jag längtar till dessa dagar!

Och denna helgen har varit mycket bra, dans i fredags och lite klassfest med 9c igår. Galet bra.
Även Iza och min fina Tobbe har hängt i Piteå. Och även Tovispower är hemma nu. Livet är bra!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag göra köttbullar, städa och träna :) Och ringa ortopeden, för jag vill operera mig innan jul!!

1 kommentar: