måndag 12 december 2011

Vänner är kärlek

Galet vad bra helg jag har haft och det hjälper mig att orka med veckorna som jag försöker lida mig igenom. Eller vaddå lida? Jag lider inte så mycket längre. Jag mest bara längtar och väntar.

Längtar till helgerna och till våren. Jaa, jag har liiite svårt att leva just här och nu.

Helgen i alla fall. Den innehöll mycket mys, framförallt tjejmys.
Vin, cabaré och tjejpolitik fredag och sedan bli hämtad av världens kanske finaste människa just nu.
Mys hela dagen, 50-årskalas, luciatåg i kyrkan och sedan vinmys med bästaste Iza i hennes lägenhet som slutade med att vi gick ut, träffade fint folk och käkade på Max!
En helt klart värd helg!

Imorgon ska jag vakna tidigt, ska koka kaffe åt mor halv sju och sedan ska vi kolla på lucia på tv! Efter det ska jag säkert skotta snö och göra mig klar för lunch på stan med underbara Hanna och sedan träning! Middag och sen fysträning med LIF!
Mycket att göra, jag gillar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar