söndag 22 januari 2012

Efter regn kommer solsken

Livet rullar på och ännu en gång blir jag bortskämd med en utomordentligt bra helg. Jag gillar det.

Jag har återhämtat mig från mitt chockbesked jag fick och smärtan har börjat gå över. Tobbe kom till mig i fredags och vi satt mest i soffan och myste.
I lördags kom Iza. Ett helt gäng åkte ut med skotern, men jag fick inte, så jag pluggade hela förmiddagen och sedan när de kom tillbaka åkte vi till farmor och sedan kollade vi när LIF spöade skiten ur Sollefteå. Käk på thai och sedan mys på mitt golv i rummet med spel och popcorn.

Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde i lördags. Visste ni att det finns en sport i kamelbrottning och hästslagsmål och att man äter upp den skadade hästens kött i nästa tävling? Sååå sjukt!

Imorgon är det vecka igen och jag ska plugga skiten ur mig. Skola onsdag-torsdag. Men kriminologin har ju också börjat, så jag pluggar nu 100%. Jag är så glad för att jag har nåt att göra.
Utöver det blir det träning och jag har faktiskt tänkt pröva löpa imorgon på bandet. Helt fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar