söndag 15 januari 2012

Födelsedagsfirande

Jag har haft en bra helg, mycket bra helg!

Vi dansade i fredags och det var en dag som slutade bra till slut. Plockade upp några dansvänner efter vägen som kört av den och låg i diket. Det var läskigt, men slutade på bästa möjliga sätt. Var helt död och trött när vi kom hem, så sängen var underbar!

Lördagen började med att jag dog trötthetsdöden och vi åkte på stan och träffade resten av det fina gänget, förutom Zandra som vilade hemma ett tag. Vi köpte grejer till min och Jennies fina tårtor och käkade lunch. Efter det bar det över till Zandra för att börja göra tårtor, laga mat, duka och svira om till fest. Och fest det blev det, en grym sådan! Det var fint det dom hade fixat, våra vänner. Vi fick en sjukt bra födelsedagsfest som jag sent kommer glömma.

Idag har vi levt ett kravlöst liv, bara gjort det som fallit oss in. Typ sett tv, gått till stan, käkat och druckit kaffe. Grymt nice.
En grym helg har det varit och jag gillar livet.

Imorgon börjar skolan och jag har äntligen något att göra av livet. Så fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar