onsdag 25 januari 2012

Från kylan in i värmen

Jag är trött och sliten efter bara fyra(!) dagar av skoljobb. Men det är väl så, när man varit borta från skolan föööör länge för sitt eget bästa och glömt hur det var i skolbänken. Jag tror jag kommer igen snart. Imorgon är det skola igen, känns roligt när man börjar förstå lite.

Annars så åkte jag skidor igår, första ggn på nästan två år. Och jag tror bestämt att ortopeden opererade bort kondisen istället för felet i knät. Jag får tyvärr lite lätt panik över att inte orka nåt, så detta är något jag på allvar ska ta tag i och öva upp. Det får inte gå till på detta sätt. Nu är det dags att sluta kröjma och börja löpa. Imorgon ska jag försöka hinna med ett pass i skidspåret efter middagen och sedan ett benpass på gymmet. Hoppas på att känna mig lite sliten på fredag när jag vaknar.
Ska även försöka vara tillbaka på planen till veckan, tyvärr ser det inte just nu så ljust ut..

Det var lite om skolan och träning. På fredag åker jag till Skell och myser. På lördag kör jag skoter och dansar. Ser bra ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar