tisdag 17 januari 2012

Jag vill spela handboll

Riktigt såhär vackra bilder finns inte många av från helgen, denna bilden togs precis innan festen startade och nästa osuddiga bild finner jag först söndag morgon, då alla käkar frukost. Detta kan bara visa på vilken enormt rolig kväll vi hade :) Bilden visar båda födelsedagsbarnen, alltså jag och Jennie och fina Iza.

Annars så har jag börjat plugga för fulla muggar, pluggar och tränar nu med andra ord. Precis som jag längtat efter. Nu är ju bara frågan hur länge pluggtagget håller i sig, skulle gissa att det bara är de första veckorna och sen vill jag nog spy i den 5 kilo tunga lagboken. Men, jag ska nog vara glad så länge det varar.

Och imorgon kommer älskade syster hem, och jag ska till tandläkaren. Dessutom fyller farmor år så vi ska käka tårta och träna så klart! Och på torsdag ska vi tydligen provköra nyskotern. Och på fredag är det skoooooola, galet roligt. Blir kanske en vistelse i skell hos finastefinaste Tobbe och finafina Iza. Sedan en chillhelg med dessa underbara människor och även kanske en till underbaring i form av Hanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar