tisdag 7 december 2010

Dansat av lycka

Jag har nog börjat landa efter helgens bravader. Ikväll har jag dock i princip legat framför TV:n hela kvällen, handboll stod på schemat och Sverige knep matchen till slut.

Senare ikväll har vi dansat i kapellet och jag tackar Julia för den fina pratstunden om allt mellan himmel och jord. Bland annat om framtiden, vilket gjorde mig något lugnare. Vi kan i princip göra vad som helst. Inget hindrar oss, möjligtvis pengar.
Anledningen till att jag sitter här dödstrött klockan tolv är att vi legat och pratat i Ylvas säng på tok för länge.

Nu planerar jag morgondagen, kommer bli en stressig sådan. Måste hinna med träning och även dansutlärning. Sen måste jag även plugga och fixa med julklappar. Ooh, stressig dag må jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar