tisdag 21 december 2010

Terminen är avslutad

Julfesten igår resulterade i en av de bästa kvällarna på detta halvår, så fantastiskt.
Julbord, julspex, Kungen och Silvia, skratt, pantomim, ringdans, discodans, polisbil och sömn i två timmar. Vilken lyckad kväll, jag är lyckligast på jorden.
Just nu är Hjälmared ganska öde, de flesta har åkt en efter en. Det vankas jullov här borta, så fruktansvärt tråkigt. Jag vill inte. Idag har vi börjat dagen i ett stilla kapell, städat klassrummet, fikat, slagits om julklappar, kramats, gråtit, käkat julgröt och gjort färdkosten till tågresan.
Jag gillar Hjälmared.

Vill även passa på att tacka alla fina människor här för ett fantastiskt halvår, det bästa halvåret i mitt liv och ett halvår jag aldrig kommer glömma.
Nu tar vi nya tag för nästa år, mer bugg, mer kramar, mer tekvällar och mer Bibel.
Jag längtar redan.

Dags att göra sig redo Piteå, för nu kommer jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar