torsdag 2 december 2010

Hektiska dagar

Okej, jag har skallebank och är tröttas på jorden skulle jag tro. Tillsammans med alla andra som har julshowen på julmarknaden. Men det kan dock vara värt det, så jag står ut.
Söndag kommer nog bli en hemskt trött dag.

Dagarna är extremt hektiska i veckan, har gått skola lääänge både onsdag och torsdag och i tisdags spelades det fotboll hela långa dagen. Jag har all rätt att vara trött.
På lördag är det julmarknad här på skolan, och vi ska stå för underhållningen. Tydligen är jag kent från Piteå, nåja..

Imorgon är det genrep och sedan ska vi käka middag ute på stan med våran fina Emma i klassen. Hon har nämligen förlovat sig och fyller år imorgon. Kommer bli nice.
Jag kommer även få träna imorgon, första gången sen i tisdags. Jag känner just nu hur man bara växer och växer. Äter nämligen var tredje timme dessa dagar. Fyyy, vad fel när man inte får träna!!

Aja, dags att sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar