söndag 5 december 2010

Helt sjukt

Julmarknaden är över för detta året, det var roligt och extremt utmattande. Men all trötthet var det värt. Däckade i sängen klockan tio igår kväll, oförmögen att göra något annat än att ligga ner och ja, sova!

Halva gänget är säkert sjukt idag, alla tog ut sig till max. Även min natt var extremt dålig, har legat vaken halva natten och mått så fruktansvärt kasst. Har svettats och frusit om varandra och nästan velat dö. Magen har gjort så ont, mega ont om jag får säga det själv.
Nu är det dock lite bättre, men inte jättebra.

För att må lite bättre ska jag ut och springa en bit och andas frisk luft. Sen idol-repris och klockan två beger sig jag och Sindi till linda för att baka julgott. Sååå mysigt om jag får säga det själv.

Dags att springa en runda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar