lördag 18 december 2010

Jag har fina vänner


Vilken fantastisk fredag det har varit idag. Skolan slutade som vanligt vid tolv, sedan bakades det och efter det var det stan som gällde. Fixade juleklappar, de enda jag skulle fixa. Sedan lagades det mat i Anitas och sovs framför Robinson. Det har varit tjejkväll ikväll, eller det har varit vi fyra tjejer och Martin. Sjuuukt trevligt.
Kvällen avslutades nyss i Martin och Oscars rum framför "Allt för min syster" så ett par tårar har gråtits.
En helt fantastisk kväll alltså!

Mina fina vänner Sofia och Karro gjorde en vacker låt till mig idag, det var nästan så att jag fällde en tår eller två. Men jag höll mig. Men fin var den, lika fin som dessa två och det säger inte lite må jag säga. Kommer bli grymt på nyår kan jag bara säga, för med sällskap i högklass blir det inte annat är bäst!

Sen kan vi då tala om Karros fina upptäckt på Martin och Oscars toalett, som fick oss att i princip vika oss av skratt.
På väggen hänger nämnligen en bajslista, alltså en lista på vem av dem som bajsar mest. Tjaa, vad säger man? Liiiite speciella klasskamrater eller? Ja, fast jag gillar dem trots det ;)

På onsdag är jag hemma i Piteå igen, jag saknar det liiite och tydligen är det mycket snö som väntar på mig där hemma :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar