onsdag 18 maj 2011

Det är ren och skär lycka att ha sådana fantastiska vänner som jag fått förmånen att lära känna, lägg där märke till att det både är de hemma i Piteå och de hemma här i Alingsås.

Kvällen har spenderats hemma hos allas vår kära Jennika och jag har som vanligt stormtrivts.
Vi har käkat middag och sett TV. Vi har gjort en mindmap till en bonde, vi har skrattat så att magen har krampat, vi har som vanligt pratat om Sannex och dreglat lite. Vi har kollat på bilder, vi har predikat, vi har pratat sommar, vi har beställt en CD.
Vi har lyssnat på dansband och längtat till på söndag. Vi har planerat avslutningshelgen och vi har tänkt på framtiden...

Och jag har kommit fram till att sommaren visst kan bli fantastisk i år. Det är bara så det är, eftersom att jag kommer göra två besök här nere. Heeelt sjukt roligt
Jag kan se framemot sommaren och det är fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar