lördag 21 maj 2011

Tänk vad som kan hända en vanlig fredag

Okej, jag ska ta min eftermiddag från början. Och du, håll i hatten!!

Jag, Sindi och Linda begav oss idag ut på picknick. Med oss hade vi jordgubbar och glass. Vi åkte till Mjörn för att sitta på stranden och äta det medhavda.
Efter ett tag parkerar två bilar vid våra bilar och ut kliver några män, varav två av dessa var Ingvar Oldsberg och Björn Hellberg bara sådär.
Efter ett tag tar en man fram en stor filmkamera och dessa, plus några till, styr stegen mot vår röda filt.
Ingvar sätter sig ner på vår filt, smakar lite jordgubbar och börjar snacka med oss. Och där sitter vi, länge och pratar med dem. Björn sjunger om Mjörn och filmaren filmar detta.
Sedan önskar dom oss lycka till med studierna, vi tar en bild av oss och sedan beger dom sig ingen.
Och programmet, det får vi själva hålla ögonen öppna för!

Middag på smedjevinden sedan och jag somnade på golvet. Det var skönt.
Nu har jag precis kommit hem från Stures, Jag, Karro, Julia, Sofia, Elias och Martin var nämligen där ikväll och drack lite öl. Det var mysigt och trevligt att träffa lite folk.

Imorgon är det intervaller som står på schemat, packning av rum, sedan grillning och hemafton.

Det börjar gå mot sitt slut, om en vecka är denna resa över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar