söndag 15 maj 2011

Från himlen till österlen

Det är en utomordentligt bra dag idag, gårdagen var oerhört tröttsam efter god frukost, en stros på stan och sedan en löptur. Så vi satt mest i soffan och kollade tv, men grymt värt.
För idag är jag pigg och ska ha sjukt roligt!

Det är kallt ute, men gör inget. Solen skiner ändå och det luktar sommarregn. Strax kommer Jennika och hämtar upp mig, Julia och Lina. Vi ska till krykan och hänga. Efter det drar jag hem till Jennika och myser. Går säkert på prommis och äter säkert också. Sen ska vi grilla och grilla. Och när vi har ätit upp det goda köttet så ska vi dansa hela kvällen lång.
Sannex är i Alingsås, så klockan sex är det dags att knyta på sig skorna och bege sig utåt på dansbanan. Wohooo.

Imorgon är det skola igen, grymt härligt. Sista veckan med lektioner. Jag har ont i magen!
Idag struntar jag i alla besvärliga beslut som måste fattas tills imorgon och bara lever för idag. Imorgon får det hellre bli en jobbig dag..

Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Vilken fin dag du har framför dig Elina! Nu drar vi snart till church! :)

    Matteus 6:34 -Gör er därför inga bekymmer för morgondagen. Den får själv bära sina bekymmer. Var dag har nog av sin egen plåga.

    Nae skojar bara, men lämna tankarna till Gud en stund. Han vet ju bäst. :) Puss på dig!

    SvaraRadera