söndag 9 oktober 2011

Ikväll ska allting hända

Oj, vart ska jag börja? Kort och gott kan jag säga att detta har varit en så sjukt fantastiskt underbart bra helg. Jag är så tacksam, glad och lycklig för detta. Jag behövde verkligen denna helgen!

Men jag må då säga att den inte alls började bra. Förkyld och hemsk vaknade jag på fredagen och besökte min sjukgymnast. Där tränade jag som bara den, trots att halsen värkte och snoret rann. Inte det bästa jag gjort i livet!
Sedan styrde jag stegen och bilen mot Skellefteå, blender och expanders spelade på maran där. Efter en seg start blev det riktigt bra där och jag kunde glad köra hem sådär mitt i natten. Trött men glad.

Även lördagen började med träning och SOL! Rehab, det finns liksom inga genvägar - tyvärr! Jag tog mig även en liten tur ute i solen, sjukt härligt.
Sedan var det ännu dags att bege sig till fina Skellefteå och fina människor. Där åts det middag, skrattades och umgicks med folket. Dans efter det, vilken var en fantastisk kväll. Sjukt bra, sjukt rolig och bara helt perfekt.
Var så sjukt längesen jag skrattade så mycket, när jag vaknade i morse hade jag kramp i käkarna och på riktigt träningsvärk i magen efter allt skratt. Så glad man kan vara.
Klockan fem kollade jag på klockan sist, då var jag glad och redo att sova.

Ja, vilken helg. Den avslutades med att först hänga med fina per och sedan myyyyysa med den underbart fantastiska Elin. Vilken helg, heeelt otroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar