söndag 23 oktober 2011

Vilket fint liv

Få se här nu, dags att summera en sjukt bra helg. Frågan är bara hur och vart jag ska börja?! Kanske börjar jag med att ta det från början?

Jag fick världens bästa start på min helg i fredags när jag vaknade upp hos Hanna, hon hade kokat kaffe och tänt ljus! Så jag drack kaffe på sängen i skenet av ljus och en värld där utanför som skyndade förbi medan morgonen sakta övergick till dag!
Med denna underbara start kan bara helgen bli fantastisk, så efter ett pass på gymmet satte jag mig på bussen ner mot Skellefteå.
Där möttes jag av ett födelsedagsbarn vid namn Elias, vi åkte hem till honom och käkade lunch!

Zandra hämtade sedan upp mig och vi åkte hem till henne, käkade middag och gjorde oss klara. Sedan blev vi upphämtade av nygge, som säkert körde oss till Umeå där det var dans till Expanders. Blev en fantastisk kväll, många fina danser och oväntade möten. Trött men glad åkte vi hemåt, somnade vid fyra efter mångamångamånga skratt!

Lördagen spenderades på stan, vi fikade och än en gång skrattade vi ihjäl oss. Det är vi ganska så duktiga på!
Kvällen fortsatte i samma anda som dagen hade börjat! Skratt och skratt och massa mys! I natt har jag sovit tre timmar och det känns.
Men matchen idag gick så sjukt bra, måste absolut bero på den fina uppladdningen från natten!

Vi vann med andra ord! Nu ska en trött, men glad, Elina se tv med mor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar