söndag 2 oktober 2011

Jag är danssugen...på tal om kamratmöte

Jag är hemma igen efter en helt galen helg i Alingsås. Den har varit fin, stressig, mysig, mööölig och innehållit allt och lite till. Linda Tomingas, det är hon som stått för hushållet för mig och har varit en mycket bra värdinna :)

Torsdagen kan ha varit den konstigaste dagen i mitt liv, eller i alla fall en av de konstigaste. Jag satt brevid en kille som var med i aftonbladet på Arlanda, en gubbe tog kort på mig i planet till Götet och en kille flirtade med mig på tåget och bjöd ut mig på en fika. Och jag får MASSA sms av Lina på kvällen som hon skickat men som aldrig kommit fram. När händer allt detta på samma dag? Näe, det händer inte. Heeelt sjukt.

Fredagen var slapp, jag köpte god frukost och myste. Tog mig en löprunda och sedan gick jag in till stan. Träffade Jennika och gick på arbetsintervju. Den gick bra.
Sen mötte vi upp Linda, gjorde Palt i lägenheten och sen satt vi framför tv:n resten av kvällen och åt GODIS! Jag och Linda gick sen på en nattapromenad och jaa, njöt av att det var galet varmt mitt i natten :)

Lördag och det var kamratöte!! Så härligt att få träffa alla underbara igen - som om det inte varit en sommar sen sist. Galet bra! Jag gjorde pantomien igen med Frida och Sofia. Elias var med denna gången. Det blev succé ;) haha.
Trött som jag vet inte vad begav vi oss till lägenheten.

Och helt plötsligt är jag hemma och har spelat seriepremiär. Vinst med 47-20 mot strömnäs. 24-4 i paus. Utklassning? Japp!! Vi är kungarna på plan alltså.
Jag är trött om ett as och hade tänkt sova. Danssugen är jag med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar