tisdag 8 november 2011

118 800

Idag gjorde jag något som jag i vanliga fall inte brukar göra, men gjorde det bara för att jag var lite nyfiken! Jag frågade 118 800 vem Elina Källman är, och detta är vad jag fick till svar:

Elina är kanske världens vackraste tjej! Iaf tycker hon det själv.
Hon är visserligen snygg som få och kommer gå långt här i livet
men hennes enorma självförtroende kan ibland göra att hon uppfattas som lite kaxig.
Hon har förövrigt en enorm kärlek till handväskor, helst skulle hon bara shoppa handväskor
hela dagarna om hon hade råd. Då hon inte shoppar handväskor brukar hon skriva i sin
blogg samt hänga ute med sina tjejkompisar och snacka killar!

Haha, kan inte annat än att skratta och tacka för att man är snygg som få. Jag vet inte riktigt vart självförtroendet är, men jag tror jag äger en bit av det. För jag är ju ändå rätt grym och liiiite väl kaxig ibland. haha. Handväskor, nää tacka vet jag fjällräven!
Sen gillar jag att skriva i bloggen och hänga med fräscha tjejor och snacka snygga killar ;) Jao, det stämmer väl till viss del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar