onsdag 2 november 2011

Funderingar om framtiden!

Min framtid har ännu en gång kommit på tal här hemma, jag är inte stressad över den, samtidigt som jag är galet stressad. Idag fick jag beskedet att jag än en gång blev reserv på polishögskolan. Ett misslyckande kan jag tycka, men jag är ju samtidigt inte känd för att ge upp, så varför skulle jag göra det denna gången?

Det jag egentligen är mest stressad över är att jag går hemma nu och gör ingenting. Eller jag tränar på heltid och det är väl helt fantastiskt att man kan göra det. En promenad på morron, gymmet på förmiddagen och handboll på kvällen. Jaa, vilket liv egentligen. Men sååå tråkigt i längden, men ändå sååå roligt!

Fast samtidigt tänker jag att detta är den enda gången i livet som jag verkligen kan göra ingenting och inte stressa. Så varför inte njuta egentligen?

Till våren blir det plugg iaf, till hösten kanske jag är tillbaka på Hjälmared för att gå polisprofil. Galet roligt. Eller så blir det idrottslärare till hösten istället!
Nää, nu ska jag ta mina funderingar och sluta fundera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar