torsdag 10 november 2011

Lite om inget

Tänkte att det var dags för en liten uppdatering här nu. Händer väl inte överdrivet i livet denna veckan, men det rullar på ändå.

Igår sprang jag första gången sen jag blev skadad. 5 KM på 21 minuter, ändå bra jobbat tycker jag. Knät gjorde inte heller ont, så det måste jag säga är en stor bedrift!
Annars har jag kommit på att jag ska åka vasaloppet i mars, jag behöver lite motivation att träna när jag känner mig sådär sliten i kroppen.

Imorron kommer dagen jag har längtat efter hela veckan, jag och Hanna ska ha myskväll och bara vara och käka massa gott. Helt enkelt bara njuta av varandras sällskap, galet bra det ska bli! Innan ska jag ha möte om Livskraft och sedan hänga hos farmor. Inser dock att träningen kommer utebli imorgon, känns väl sådär. Fast å andra sidan så behöver jag en vilodag och den kan jag lika gärna ta imorgon då.

Jag har även insett en annan sak och det är att jag måste skaffa mig ett jobb på riktigt. Jag kan inte bo här hemma längre, gå på varandra gör mig TOKIG! Har man flyttat en gång, vill man inte flytta hem igen. Jag blir tokig av att bo med mina föräldrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar