tisdag 1 november 2011

Djupa tankar en tisdag

Jag har uppdaterat mig, kanske blivit lite modern, tagit bort lite av pensionären inom mig.
Jag har nämligen skaffat twitter.
Frågan är bara om jag ska kalla mig modern eller bara mer pensionär, eftersom att min kära Hanna suttit och skrattat åt mig hela kvällen för att jag:
1. Inte kan någon kändis i hela Sverige, förutom Lars Winnerbäck och Marcus Hellner.... Eller vänta här, jag kan ju faktiskt Magnus Uggla också...
2. Inte förstår något av vad Twitter egentligen är.
3. Inte ens kom ihåg vad jag själv hette på denna sida och jag skapade den så sent som i förrgår.

Livet är inte lätt alltså, men så länge jag inte har större bekymmer än dessa kan jag stå ut - faktiskt!

Ett annat litet bekymmer jag besitter är denna bloggen! Jag har nämligen insett att den heter mitt liv i Alingsås. Och det kan ju vara fint - OM JAG BARA BODDE I ALINGSÅS!
Nu bor jag ju faktiskt i Piteå, så det ter sig ju lite dåligt att kalla sin blogg livet i alingsås. Så det är ett bekymmer, hur jag ska göra med denna. Går det inte bara byta namn? Det hade varit bäst!
För jag vill ha kvar allt som står, för den handlar ju om den bästa tiden i mitt liv.

Nåväl, jag tar mina DJUPA funderingar och beger mig till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar