onsdag 12 januari 2011

Gråa dagar skyndar aldrig förbi

Om sanningen ska fram så har det varit en riktig pissdag idag, men sådana går också över, likaså denna.
Men som allas vår kära Lars Winnerbäck sjunger "gråa dagar skyndar aldrig förbi" och det har verkligen inte denna gjort, inte på något sätt.

I måndags var jag ute och sprang, självklart halkade jag järnet så jag har ett fett blåmärke på framsidan av benet, så idag vägrade jag springa ute och halka ännu mer på mitt onda ben. Därför bestämde jag mig för att springa i idrottshallen samtidigt som Karro och Emma gymmade.
Jag lyckades tillslut skrapa ihop 204 vändor, vilket jag är riktigt stolt över. Vilket också motsvarar 1 mil och 200 meter.

Annars så har allas vår Ylva fyllt 19 vintrar idag, härligt för denna stora dam. Och justja, GRATTIS IGEN!

Nu ska jag försöka mig på att sova, vilket det har varit lite si och så med de senaste dagarna. Förhoppningsvis vänder vinden och sömnen hälsar på även i rum Vipan.
Om en vecka sticker jag och Soffis till Götet, kan knappt vänta tills vi får se våra svenska herrar spela sig fram

God natt

1 kommentar: