torsdag 13 januari 2011

Julgransplundring

Tänk vad julgransplundring och handboll kan göra med ett dåligt humör, fantastiskt!

Har även idag haft en sån rutten dag, helt utan egentlig mening. När jag vaknade tänkte jag verkligen bara neeeej, inte en dag till.
Så gick jag där hela dagen, livet var ruttet och allt sket sig.
Så kom jag till middagen, grööööt - fantastiskt! Sedan var det lekar husvis och julgransplundring. Vi dansade runt i hela herrgården, dansade runt flaggstången och sjöng "räven raskar över isen" på isigt underlag och sedan åt vi mandarin och knäck samtidigt som vi umgicks. Är det inte fantastiskt så säg.
Min livs första julgransplundring fick jag vara med om när jag var 21 år 1 vecka och 3 dagar. Jag njuuuter av tanken.

Handbollen gjorde ju inte saken mycket sämre. Sverige vann, vilken stämning det var och sällskapet inne i Anitas var ju faktiskt inte heeeelt fel!
Om en vecka är det jag och Sofia som sitter inne på Scandinavium och MYYYYSER av den vackra stämningen. Kan knappt vänta tills dess.

Men först ska vi ha en helg, imorgon är vi barnvakter, på lördag kollar vi handboll och är i Afrika. Detta kommer bli fint!

Godnatt, för första gången sen i lördags längtar jag efter att sova. FINT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar