onsdag 26 januari 2011

Lycka

Lycka är att skratta så mycket att man nästan, fast bara nästan, kissar ner sig och sedan varken kan ligga, sitta eller stå för att krampen av skrattet blir för påtagligt.

Det har nämligen jag gjort idag, tillsammans med fantastiska Sindi. Vilken tjej alltså, inte en sekund har man tråkigt med den tjejen.
Vi färgade håret och insåg att det kanske inte blev så stor skillnad på mitt, men roligt hade vi i alla fall.

Och snart är det helg - igen. Tiden springer iväg. Den 11 februari kommer jag återigen till Piteå, denna gången vet jag inte hur länge jag stannar. Kan bli allt från en vecka till två veckor. Men mest troligt en vecka.
Just nu längtar jag till nästa helg, vilken kommer bli fantastiskt. Men eftersom att jag bara ska leva i nuet hade jag tänkt berätta att jag just nu ska lägga mig ner, läsa och sedan sova de sju timmar jag har framför mig i sängen.

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar