måndag 17 januari 2011

Idrotten ger oändligt med glädje


Älskade, saknade Lillpite IF
Massor med sportkänslor besöker just idag denna kroppen. Att både handboll och idrottsgalan har varit på tv idag har gjort mig enormt nostalgisk och jag har tänkt tillbaka på mitt liv som handbollsspelare.


Det var ett fint liv det och många fina framgångar har jag också haft och jag saknar det något enormt mycket. Jag har dock inte tänkt lämna det ännu, jag tränar fortfarande massa sidled, ben, mage, rygg och snabbhet för att kunna komma tillbaka nästa år. Min egen träning är inriktad på handboll och jag ska komma tillbaka nästa år och vara så fruktansvärt bra!
Som de sa på idrottsgalan "idrotten ger oändligt med glädje" och det verkligen är så.
Annars ska jag hålla i ett handbollspass imorgon på idrotten, intressant...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar