tisdag 25 januari 2011

Om framtid

Framtiden väntar som en farlig gåta,
man har bråttom dit sen är man där!
Eeeh, jaaa framtid var det. Idag har jag lovat mig själv att sluta tänka, grubbla och fundera över vad framtiden kan tänkas innehålla. Jag har bestämt mig för att leva här och nu. För urshjaaa, så fantastiskt bra vi har det här. Jag vill inte om ett halvår gå omkring, någonstans i världen, och tänka att jag skulle ha gjort det året bättre och tänkt mindre på framtiden.
Framtiden kommer och jaaa, det får vara den tidens bekymmer. Just nu ska det i alal fall inte vara mitt bekymmer.
Just nu ska jag bara dricka te, hänga med fantastiska vänner, dansa röven av mig och leva det liv jag faktiskt vill leva. Wihoo, det kommer onekligen bli bra och svårt!
God natt kära vänner. Jag har nackspärr och träningsvärk - ja det ska kännas att man lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar